Cada primavera la vegetació i la natura reneixen amb tota la seva esplendor. També com cada any, s’apropa una de les dates més estimades i assenyalades a la nostra escola, la Diada de Sant Jordi. Ja fa dies que els nens i nenes s’han convertit en autèntics escriptors i poetes. Han treballat i gaudit de valent creant els seus propis escrits i els han presentat a uns Jocs Florals que, de ben segur, seran d’una qualitat excel·lent. I no només s’han posat en el paper d’escriptors, sinó que també han pogut ser fotògrafs, dibuixants de còmic o, fins i tot, il·lustradors i dissenyadors d’emblemes.

Però no només l’escola s’està apropant al 23 d’abril. Les editorials no paren de publicar noves propostes que estan omplint de bones obres les nostres llibreries. Llibres i àlbums que, una vegada els puguem llegir, ens faran viure mil i una experiències diferents. Quina gran oportunitat tenim amb aquesta magnífica festa d’apropar els infants (i els adults també) al meravellós món de la lectura!

Per aquest motiu, i per no fallar tampoc a la tradició, des de l’escola volem aportar el nostre petit gra de sorra. Per això us presentem una selecció de les novetats que han anat apareixent fins ara i que creiem que poden ser bones opcions per incentivar i motivar la lectura. No us la perdeu perquè ve carregada de qualitat!

Bona Pasqua i bona lectura!

Per cert, si utilitzeu la selecció i us serveix, feu-nos-ho saber a través de les nostres xarxes!

Equip de Biblioteca