Iniciem un nou curs amb la presència de tots vosaltres, de tota la comunitat educativa de l’escola. Emprenem aquest nou any amb il·lusió renovada, ganes d’anar millorant cada dia i sent conscient que és un camí d’aprenentatge que anem construint tots junts.

Estem en uns moments en què és molt important el saber conviure en un context canviant i incert. És una incertesa en els diferents àmbits: l’econòmic, el social, el polític, el personal i també a nivell educatiu. On els referents de tots aquests àmbits sembla que es desdibuixen. Estem immersos en el que alguns autors anomenen un entorn VUCA. Són les sigles en anglès de volatilitat, incertesa, complexitat i ambigüitat. Aquest escenari ens motiva i esperona com a escola a adaptar-nos al que els nostres infants necessiten i el que la societat reclama.

Per dur a terme tot això, partim d’un Projecte Educatiu sòlid basat en els valors de Sant Felip Neri: l’alegria, la senzillesa, l’afecte, la creativitat, la llibertat, la renovació pedagògica i la interioritat.

Famílies i escola som un equip que ens complementem i aquest és un gran tresor. En aquest sentit, us citem unes paraules d’António Novoa, expert en educació, ell ens diu que el futur de l’escola i dels professionals de l’educació és el futur de les nostres societats i de la nostra capacitat de viure en comú, en pau els uns amb els altres i en pau amb la terra.

Així doncs, que la llum de St. Felip Neri, ens guiï a tots nosaltres per poder tirar endavant aquesta bonica tasca que tenim entre mans!