El dijous 19 de novembre, l’alumnat de 5è de l’escola, representats per l’alumna Aina Dies Carulla, va participar en l’activitat interescolar del BARCELONA PENSA. Aquesta activitat està relacionada en el Projecte de Filosofia que ja fa molts anys que l’escola contempla en la seva programació d’aprenentatge per a tots els nivells.

Enguany, el BARCELONA PENSA es va dur a terme en línia, participant 14 escoles de 4 països diferents. Estava organitzat pel Grup IREF i la RED IBEROAMERICANA DE COMUNIDADES VIRTUALES EN FILOSOFÍA PARA NIÑOS Y NIÑAS.

El tema a tractar era Niñas y niños del mundo piensan, los confinamientos y los reencuentros a la distancia y desde la distancia.

Va ser una activitat molt interessant on les reflexions i les crítiques dels alumnes respecte el tema que es va tractar foren molt riques i constructives. Avui se n’ha publicat un article al diari ARA.