Avui ha sortit la convocatòria per demanar els ajuts de menjador escolar pel curs 2023-2024.

Quan s’ha de presentar la sol·licitud?

• Del 15 de maig al 16 de juny, ambdós inclosos.

Un cop finalitzat el període de juny, s’establiran períodes oberts de presentació de sol·licituds (noves peticions, alumnat nouvingut i situacions sobrevingudes):

• Primer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 4 i el 25 de setembre de 2023, ambdós inclosos.
  • Segon període obert de presentació de sol·licituds: entre el 26 de setembre i el 30 de novembre de 2023, ambdós inclosos.
  • Tercer període obert de presentació de sol·licituds: entre l’1 de desembre de 2023 i el 29 de febrer de 2024, ambdós inclosos
  • Quart període obert de presentació de sol·licituds: entre l’1 de març de 2024 i i fins l’últim dia que s’admetin noves admissions del curs 2023-2024.

Com es fa la sol·licitud?

• Les sol·licituds seran telemàtiques a través del següent formulari.
  • Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, se’n genera un resguard, que cal signar i lliurar al centre amb la documentació que sigui necessària.
  • El número d’IDALU que es demana a la sol·licitud, és un número identificatiu de l’alumne i es pot demanar a l’Escola.

Suport a les famílies: