Aquesta setmana hem celebrat la primera sessió del Grup de Reflexió AFA Lurdes. Després de presentar-nos i donar-nos la benvinguda, hem tingut l’oportunitat de reflexionar i tractar amb vosaltres diferents aspectes relacionats amb el tema d’aquesta trobada: Acollim la incertesa.

Com podem acompanyar els infants durant la situació actual? De quina manera ens mostrem davant els entrebancs que ens planteja la vida? Quins recursos interns i externs disposem per superar-los? Aquestes han estat algunes de les qüestions que han anat sorgint en les diferents dinàmiques que hem compartit tots plegats.

Ha estat una gran sort haver pogut tornar a la presencialitat! Gràcies, famílies, per ser-hi i per fer-ho possible!

Encara ets a temps de participar al Grup de Reflexió de Famílies de Lurdes! Si t’hi vols afegir, pots posar-te en contacte mitjançant l’adreça electrònica: grupreflexio@escolalurdes.cat T’hi esperem a la següent trobada!