Avui 8 de març se celebra el Dia Internacional de la Dona. A totes les classes hem treballat aquest dia adaptant els recursos a cada edat.

Al suro de l’entrada del menjador de l’escola, a partir del migdia, hi haurà una exposició de dones pioneres i frases de la campanya “Agraeix-li-ho a una feminista” per a visibilitzar els avanços dels drets de les dones. Aquesta exposició ens l’ha proporcionada la Comissió de gènere de l’AFA de l’escola. En aquest marc del 8 de març, aquesta Comissió us vol convidar també al taller “8M Educant en igualtat”, per a reflexionar juntes i junts sobre la importància de la Coeducació.
Quan? 18 de març de 20:00 a 21:30 hores
On? Per la plataforma Zoom.
Inscripció fins el 14 de març.
Les places són limitades. Us podeu inscriure en el següent enllaç: Inscriu-te!