El passat diumenge dia 3 de febrer del 2019, va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis del 93è concurs de Pessebres que organitza l’Associació de Pessebristes de Barcelona.
En l’edició d’enguany, el tradicional pessebre de l’escola, ha obtingut el 3r premi en la categoria escolars.
Estem molt contents que, amb la il·lusió i l’esforç de tots, haguem pogut fer un pessebre tant bonic i donem les gràcies als amics de l’Associació de Pessebristes de Barcelona pel seu reconeixement.
Volem agrair també a la família Molina Reig que, en representació de l’escola, van anar a l’acte de lliurament del premi.
Així mateix, el dilluns a primera hora, el Mario i el Quim han entregat tant el diploma acreditatiu com el premi a la directora de l’escola Mireia Trias.