Els alumnes de 1r estem observant i prenent consciència de que el temps passa. Passen el dia, la nit, les setmanes, els mesos, les estacions i els anys. El nostre entorn ens mostra que canvia constantment i on es fa més evident és a la natura. És per això que hem anat a caminar pel bosc del Montseny per veure com és a la tardor. N’hem après algunes característiques importants: quins arbres hi ha, quins muden les fulles, els colors que tenen aquestes fulles que cauen, els fruits de tardor que podem trobar, els animals que hivernen i que migren, entre moltes altres curiositats que ens van explicar la Carme i la Cinta.